Sunday, December 9, 2012

Its all about my new partner ♥

Assalamualaikum kalian semua. Wow *buat gaya geng wow* Hahah ni semua akibat berjangkit dgn cite tu lah ni. Eeeeee *tampor pipi sendiri* Btw Alex dgn Billy ganteng banget. Kihkih. Okay tutup cerita. *Tarik tirai*






























Dengan ini,saya ingin mengumumkan bahawa tahun depan saya bakal jadi senior! Yeay me *instead* Biarpun di dalam hati tersimpan seribu satu kata kata yg xdpt diucapkan. Saya bakal menghadapi suatu benda yang buat semua orang kecut perut. Yesss saya akan berkhawin dgn Mr Spm tahun depan. Ye saya. Tapi diri ini tidak pernah lagi mengenangkan gimana sih? Tidak pernah cuba utk sedar. Eh please wake up wake up. Someone, can you please wake me up from my dreamland? Im wide awake. Eh tetiba.



















Dengan ini,masa saya akan di spend kan untuk mencium buku buku yg telah dibawa oleh sepupu tercinta. Ibarat se kanton susu. Hahaha takpe itu ilmu......Habis penuh almariku dgn buku latihan. Buku rujukan dari sepupu yg baru saja bercerai dgn Mr Spm. Oh untunglahhh. Terasa bahang jelesnyaaa dengan senior batch 95's . Lepastu kerja lah kan. Buku boleh say goodbye. Indahnya dunia~ 
Inilah dia wajah. Wajah yang tidak pernah sedar dgn kedatangan husband barunya. Mr spm. Oh please say hello. *waving* Aku bersyukur dengan kehidupan baruku. Im praised Ya rab,Ya karim <3 Saya harap hidup saya akan kekal macamni. Amin. Tolong doakan kejayaan batch 96's ye kakak abang. Adik pun boleh. Hihiks. Muah :*



For you,Please takecare of me as you could. Once my heart broke i will be patient. But if it three or more times, The chance or forgive will be lose.
iloveyou

1 comment: